poniedziałek, 23 stycznia 2012

Spacer

Dzisiejszy poniedzialek w sloncu rozpoczal ciekawy tydzien. Trzymajcie kciuki ;-)
Od jutra zapowiadaja po raz drugi tej zimy - snieg.
Wiec zanim sie zrobi szaro-buro zabieram was dzisiaj na fotograficzny spacer po deszczu w Monako i na kawe w Cafe De Paris.
Zdjecia z konca pazdziernika ubieglego roku. W sumie na dzien przed wylotem do Indii, na szybko w drodze na spotkania.

Udanego tygodnia.

PS Co do spacerow fotograficznych to przypomnialam sobie dzisiaj o zaproszeniu Ani na analogowy spacer. Do zobaczenia :-)

13 komentarzy:

  1. Monaco... Ferrari... hmmm :))) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)
    Na taka kawe w takim miejscu to nawet tylko na pol dnia bym sie z checia wybrala:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia! A pierwsze z pierwsze kolażu to moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  4. moje marzenie kiedyś wybrać się do Monaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy kolaż - zjawiskowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. chwila z filiżanką kawy w taki miejscu to istne apogeum przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to moja wkrętka, ale jakoś wszędzie widzę kolor łososiowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite Aniu! Pierwszy i trzeci kolaż to moi zdecydowani faworyci;) Właśnie poczułam się jakbym przed chwilą była w tym słonecznym Monako;)
    A spacer z Tobą to będzie coś!
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  9. W Monaco byłam 2 razy... chcę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja sobie ulubiłam to z rozmazanym liściem palmy :-)
    Strrrrrrasznie mi się podoba!

    Byłam kiedyś w Monako i sama nie wiem, czy mi się tam podobało ;-) Takie trochę 'od czapy' wydało mi się, hehe!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za dobre slowa i ze zagladacie. Co do Monte Carlo to rozbawila mnie historia z moim hotelem, ktory znajdowal sie po lewej stronie ulicy na zdjeciu nr 11. Pani w kiosku po prawej stronie ulicy poinformowala mnie ze moj hotel nie jest w Monte Carlo tylko w Beausoleil! Przez chwile myslalam, ze pomylilam rezerwacje a nie, ze wystarczy tylko przejsc na druga strone ulicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ mi zimno!! chciałabym się tam teraz znaleźć! bardzo! fajnie że dasz radę uczestniczyć w spacerze:)))jestem ciekawa Twoich fotografii!
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  13. Just, dzieki. wlasnie dalam film do wywolania i sama jestem ciekawa ;-) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...