czwartek, 19 lipca 2012

schloss

"Niedoczas" mam ostatnio.
Niby lato, niby wakacyjnie mialo byc ale jakos w pracy konca nie widac
Dobrze, ze udaje sie przeplatac spotkania na lonie natury z wizytami gosci ;-)

Dzisiaj spacer po zamku Rohrau gdzie znajduje sie najwieksza prywatna kolekcja dziel sztuki w Austrii. W dobie fotoksiazek stalam przed obrazem pokaznych rozmiarow ktory ktos namalowal dla wlasciciela zamku zeby upamietnic droge do kosciola na kolejnym wizyte w Neapolu i inne uroczystosci.  Wszystko ze szczegolami :-)

Slonecznego weekendu!













6 komentarzy:

  1. Podobają mi się Wasze wizyty w muzeach:) Też jestem pełna podziwu dla tych szczegółów malowanych kiedyś - prawdziwa sztuka.
    Na widok tacki z akcesoriami kawowymi uśmiechnęłam się szeroko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tam na mostku to św. Jan Nepomucen?
    miło spędzacie czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak obstawiamy ;-)
      usciski
      PS uwielbiamy milo spedzac czas:)

      Usuń
  3. sekretem dobra organizacja;)choć wiem..łatwiej powiedzieć, gorzej..;))

    lubię Twoje fotorelacje z podróży:)taka namiastka wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :-) chociaz tym razem nie jest latwo.

      Ciesze sie i zapraszam.
      Mam nadzieje, ze wakacje masz rowniez w planach :-)

      Usuń

Dziekuje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...