czwartek, 4 sierpnia 2011

Transylwania

Jeszcze niedawno na wakacjach mialam tylko kilka klatek aby uwiecznic obrazy zlapane po drodze. Fajnie do nich wrocic. Pamietam kazde. W sumie to nie bylo tak dawno ;-)

Dzisiaj wspomnienia z podrozy do przyjaciol w Transylwanii. Lubie poznawac kraj mieszkajac "u ludzi". Bylam zaproszona na chrzciny, przez przypadek trafilam na wesele i pogrzeb. Duzo sie wydazylo przez dwa tygodnie w Rumunii. Ktos powiedzial, ze wazne jest pierwsze wrazenie. Ja po tej wyprawie kilka razy wracalam do tego kraju i jeszcze kilka podrozy mam w planie :-)

Dzisiaj krotka podroz po Transylwanii analogowo:




































cdn.

p.s. kto zgadnie ile to lat temu? ;-)

7 komentarzy:

  1. Byliśmy 3 lata temu, zanim Zo przyszła na świat. I chętnie po powrocie obalaliśmy wszystkie mity związane z Rumunią. Zachwyciła mnie Sighişoara i kolor niebieski w Sapan'cie

    OdpowiedzUsuń
  2. okolo 8 lat temu?:) strzelam...;)
    Bylam w Rumunii...przez 10 dni. W gorach. Plecak, mapa i duzo wspinania sie. Jednego dnia doszlismy do schroniska, ktore jak sie okazalo spalilo sie rok wczesniej. Pozniej przez dwa dni szlismy prawie o "suchym pysku" do kolejnego...w miedzyczasie praawie zgubilam jeden z moich gorskich butow w rwacym potoku...oj dzialo sie;)
    Zdjecia rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zupełnie w innym świecie.

    Byłam raz w Rumunii, w Bukareszcie. Miło wspominam ten pobyt, chociaż niekoniecznie z powodów krajoznawczych:) I prawie nie mam zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. to pierwsze zdjęcie jest przecudne!
    a zgadywać nie będę ile lat temu to, heh ... nie jestem dobra w te klocki.

    OdpowiedzUsuń
  5. z tych zdjęć bije tyle prawdy!
    pierwsze jest obłędne.

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 15 lat temu?
    Fantastyczne analogowe zdjęcia a pierwsze całkiem jak obraz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za komenrarze.

    Od podrozy minelo 6 lat - nagroda wedruje do Agnieszki ;-)

    Rumunia caly czas mnie zadziwia swoimi skrajnosciami a w sumie jest calkiem niedaleko.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...