sobota, 21 września 2013

Bytom

Bytom. To nie miejsca a ludzie tworza klimat.
Spacerujac ze swietnym przewodnikiem po Bytomiu zalowalam, ze moje analogii zostaly w domu.
Pogoda byla troche kaprysna ale pobliskie pasmanterie i bardziej nowoczesne daszki dawaly schronienie dla aparatu. Miasto nas zachwycilo swoim ukrytym w detalach pieknem i typografia ;-)
Najkrotsza linia tramwajowa i powiatowy zaklad lacznosci z fasada z pocztylionem.
Nie pamietam kiedy zrobilam tyle zdjec podczas  jednego spaceru.

PS A&A dziekujemy raz jeszcze za goscine i do zobacznia :-)




































13 komentarzy:

  1. dużo dziś u Ciebie, detale do zakochania, ogólnie miasto - nie byłam, nie widziałam, więc nie potrafię określić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moglam sie zdecydowac ktore wybrac ;-) Detale boskie.
    Jezyka na kredki sama w szkole posiadalam ;-)
    PS Neogotyckie koscioly tez maja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...takie cuda mamy pod nosem i ślepniemy z tej głupoty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio byłam na chwilę dosłownie w Bytomiu niestety nie w tak miłych okolicznościach jak spacer niestety, nie miałam nawet aparatu co mi się nie zdarza często, ale taka sytuacja. Cóż może jeszcze kiedyś odkryję to miasto. Ładne ujęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :) nic dziwnego że wracaliście tak późno do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można spojrzeć i nie widzieć. Można spojrzeć i zobaczyć wszystko. ;) Sporo widzisz..i piękne masz spojrzenie. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...