środa, 14 grudnia 2011

Am Hof

Powoli przymierzamy sie do ciasteczek swiatecznych, ale cos nam ciezko idzie w tym roku z wypiekami ;-) W zwiazku z powyzszym najslynniejsze ciasteczka swiateczne "vanillekipferln" tylko na zdjeciach z wystawy cukierni Demel oraz krotka relacja z jednego z moich ulubionych jarmarkow swiatecznych "Am Hof".

Nostalgie Papier -  moje ulubione stoisko. Stalam razem z dziecmi sluchajac bajki z zapartym tchem. Pan swietnie opowiadal historie oraz pokazywal przepiekne ksiazki!

p.s. Czy juz wspominalam, ze jestem ostatnio na diecie skladajacej sie z pieczonych kasztanow i punchu ;-) ?

9 komentarzy:

  1. Świetny świąteczny klimat, bez plastiku i kiczu. Podoba mi się taki nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś inaczej wyglądają te jarmarki tutaj. Niestety... Wczoraj załamałam się na widok 'jarmarku' przy Pl. Konstytucji :-( No, takie budy po prostu... Podobnie pod Pałacem Kultury - jakieś takie nie do końca... Ale nie narzekam - może za kilka lat będzie ładniej :-)

    Uśmiechnęłam się za to tutaj- na widok kasztanów. Jak niepopularne są wciąż w PL :-(

    Aniu, pozdrawiam serdecznie z samego rana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny klimat Aniu!
    Kasztany były i u nas w zeszłym roku, ale w tym ich już niestety nie ma;(
    Jestem bardzo ciekawa co trzymasz w rękach?
    Miłego dnia!

    PS Aniu podoba mi się nowe zdjęcie "blogowe"

    OdpowiedzUsuń
  4. @Ewa, kolejne relacje z moich ulubionych jarmarkow wkrotce :-)

    @Maggie, nie mam niestety porownania ale wierze, ze bedzie lepiej :-) pozdrawiam cieplo.

    @Anna, w rekach jest "sniezna kula" ktora okazala sie calkiem skaplikowana do zjedzenia ;-)
    p.s. dziekuje. Wystawy swiateczne z NYC bija wszystkie inne jakie do tej pory widzialam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nastrojowo;)podobają mi się takie małe stragany z lokalną,swojską żywnością;)
    pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie jadłam pieczonych kasztanów. stoisko Nostalgie Papier - cudowności! aż chciałoby się zobaczyć więcej...
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajecznie tam u Was :))) I bardzo podoba mi się Twój nowy banner :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje, jeszcze kilka jarmarkow swiatecznych na liscie w tym roku ;-)

    @owieca, dziekuje, baner z New Jorku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasztany to coś co bardzo chciałabym spróbować:)
    A vanillekipferln uwielbiam! I nawet często pojawiają się na świątecznym stole:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...